سلام

تابستان یازده

ما خانوادگی! مشتری بانک رفاه هستیم. ماجرا از این قرار است که سه شنبه به خاطر یک تراکنش بانکی از طریق اینترنت، متوجه شدم که حسابم مسدود شده! یعنی متوجه نشدم چون فقط پیغام خطای سیستمی می‌داد بدون هیچ توضیحی. با شعبه که تماس گرفتم گفتند حسابتان مسدود شده!

  • چرا؟

لابد اشکالاتی در اطلاعات حساب بوده!

  • مثلا چه اشکالاتی؟ همین چند ماه قبل –پارسال-  حساب ارجمندبابا مسدود شد و حضوری خدمتتان رسیدم محض احتیاط علاوه بر ارجمندبابا، کل اطلاعات هویتی شناسنامه‌ای گرامی‌مادر و خودم را هم جناب معاون بانک! دریافت و ثبت نمودند. (تنها تفاوتی که ایجاد شد شماره حسابهای 5 رقمی ما، 8رقمی شدند.)

این مربوط به شناسه شهاب است دستور از بالاست

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها